Vaše jméno (vyžadováno)
Váš e-mail (vyžadováno)
1, Název společnosti / značky / loga
2, Jak dlouho je Vaše společnost / značka na trhu?
3, Jakého odvětví se týká / Čím se zabývá?
4, Proč byla společnost / značka založena a jaká je Vaše motivace?
5, Koho považujete za Vaší největší konkurenci?
6, Čím se od konkurence lišíte? Čím jste vyjímeční?
7, Jaké nabízíte produkty či služby?
8, Jak velká je vaše firma? (Počet zaměstnanců / Roční obrat)
9, Vyjmenujte své silné a slabé stránky.
10, Jaké jsou Vaše dlouhodobé cíle? Kde se vidíte za 5, 10 či 30 let?
11, Kdo je Váš cílový zákazník?
12, Jaké je věkové skupiny?
13, Jedná se především o ženy, muže, důchodce, děti?
14, Odkud je většina cílových zákazníků?
15, Jaký je jejich průměrný příjem?
16, Chcete prorazit na nějakém novém trhu? Pokud ano, na jakém a proč?
17, Jak a kde se o Vás většina zákazníků dozví?
18, Jakým způsobem plánujete komunikovat se svou cílovou skupinou?
19, Pokud by Vás měl zákazník popsat jedním slovem, jaké by to bylo?
20, Jak by Vaší značku / společnost měl zákazník vnímat?
21, Jakou má vaše společnost / značka misi či hodnoty?
22, Máte momentálně nějaké logo či jednotný vizuální styl? (Pokud ano, zadejte odkaz, nebo ho přímo nahrajte.)
23, Pokud ano, co se Vám na něm líbí a co ne?
24, Co očekáváte od nového loga a vizuálního stylu? (Případně proč ho chcete měnit?)
25, Máte nějaký slogan? Uvažujete nad ním?
26, Jaký charakter má mít nová značka? Mužský x Ženský Mladý x Zralý Moderní x Tradiční Okázalý x Skromný Luxusní x Dostupný Jednoduchý x Komplexní
27, Jak má a jak naopak nemá značka / logo působit?
28, V jakém kontextu bude cílová skupina branding vnímat? S čím jej bude srovnávat? Kde se s ním setká?
29, Pokud nějakým logem či vizuálním stylem disponujete, jaké barvy a písmo používáte a proč?
30, Jaká přídavná jména se Vám vybaví při pohledu na současné logo / vizuální styl?
31, Preferujete nějaké barvy či barevné škály? Proč?
32, Kde bude logo převážně užíváno? Na prodejně? V tisku? Na webu? atd.
33, Obsahuje současné logo či vizuální styl nějaké prvky které byste rádi zachovali? A proč?
34, Jaké je podle Vás dobré logo?
35, Existují nějaká omezení, které je třeba při tvorbě nového loga / vizuálního stylu zohlednit?
36, Je nutné do nového vizuálního stylu zahrnout nějaké již existující prvky současného stylu?
37, Je ve vaší branži nějaké logo či vizuální styl který se Vám líbí? Jaký a proč?
38, Je ve vaší branži nějaké logo či vizuální styl který se Vám naopak nelíbí? Jaký a proč?
39, Zde můžete uvést jakékoli logo či vizuální styl které se Vám líbí a proč.
40, Zde můžete uvést jakékoli logo či vizuální styl které se Vám nelíbí a proč.
41, Máte na nové logo / vizuální styl nějaký rozpočet či představu o jeho ceně?
42, Kolik revizí / konzultací považujete za ideální?
43, Máte nějaký deadline, který je třeba dodržet?
44, Kolik lidí / kdo bude rozhodovat o výsledné podobě a případných změnách?
45, Bude na tomto projektu pracovat ještě někdo jiný? Jiné studio či freelancer? V jakém směru?
46, Chtěli byste se stýkat i osobně? Pokud ano, jak často?
47, Jak si představujete finální rozsah práce? Je pro Vás logomanuál samozřejmostí? Jaké náležitosti by v něm rozhodně neměly chybět?
48, Pokud je zde ještě něco co nebylo zmíněno a chtěli byste to dodat, nebo se na cokoli zeptat, můžete tak učinit zde:
49, Pokud chcete, zde můžete přiložit jakoukoli přílohu:
Děkuji Vám za trpělivost a vyplnění formuláře! Nyní stačí pouze stisknout tlačítko níže. Kopie formuláře dorazí i na Váš výše uvedený email. Těším se na případnou spolupráci 🙂 MgA. Vojtěch Voborník